Farewell KCNR

Want to introduce yourself? or say goodbye? Post here!
User avatar
FinalFantasyKCNR
Big Clucker
Posts: 301
Joined: Tue Oct 21, 2014 2:08 pm
KCNR Username: Final_Fantasy
Location: Wakanda

Mon May 18, 2015 11:45 am

Oh Reh is leaving? gawd i dont belive u So cya.
Premium Donator Status
Part Of Majestic 12
My Name Is Final_Fantasy
Rank-10 Commissioner
Image
Spoiler!
Image
Image
User avatar
Thorn
Big Clucker
Posts: 699
Joined: Sat Aug 24, 2013 3:49 pm
KCNR Username: Usman
Location: Nowhere

Mon May 18, 2015 12:36 pm

Farewell bruh will miss you alot cunt.
..I'm a Barbie girl in a Barbie world..
User avatar
Sexton
Gangsta Clucker
Posts: 926
Joined: Mon Jun 02, 2014 12:24 pm
KCNR Username: Sexton

Thu May 21, 2015 8:24 pm

And he is officialy back. Great...
Image
User avatar
ErionnIstreffii
Big Clucker
Posts: 489
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:55 pm

Thu May 21, 2015 8:42 pm

LOL
lma
Big Clucker
Posts: 304
Joined: Mon Sep 15, 2014 1:25 am
KCNR Username: No longer.

Sat May 23, 2015 1:41 am

bye reh.
i left the server too xD
so bue
L M A

l= law of enforcement

M=monster
A=Awesome
User avatar
ErionnIstreffii
Big Clucker
Posts: 489
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:55 pm

Sat May 23, 2015 7:57 pm

lma wrote:bye reh.
i left the server too xD
so bue
He came back :p
User avatar
Axl_Rose
High Rollin' Clucker
Posts: 3048
Joined: Tue Apr 14, 2015 7:30 pm
KCNR Username: Axl_Rose
Location: Too far away to be seen.

Sat May 23, 2015 11:47 pm

I will always know u as a good weapon user(shooting good).Anyway I belive u will come back,but not with reh but another account. xD cya brudda...

https://m.youtube.com/?#/watch?v=RgKAFK5djSk HAHAHAHA
User avatar
Yezpahr
Posts: 12013
Joined: Thu Nov 08, 2012 1:54 am
Location: Hiding in the glovebox of an RC cam.

Wed Jun 03, 2015 5:33 pm

Somewhere I hope the real Reh_007 gets to read this, but chances are slim....

I will miss you, I will miss my chainsaw dildo I borrowed to you :/, I will miss my bike I gave to you :/, I will miss giving shit and expecting it back but knowing very well it's vaporized already :/.

Bye :/.

-edit: oh and most of all, I will miss inviting you to lv mafia and seeing you kicked/left the next day. (yes, I will miss it cuz you were good fun.)
×*ׯ¯¯ Serial Rapist ¯¯¯¯×*×
×*ׯ¯¯¯ Pot head ¯¯¯¯¯¯×*×
×*ׯPart of The LvMafia¯×*×
ImageImage
God made the Dutch as the finishing touch.
User avatar
Axl_Rose
High Rollin' Clucker
Posts: 3048
Joined: Tue Apr 14, 2015 7:30 pm
KCNR Username: Axl_Rose
Location: Too far away to be seen.

Wed Jun 03, 2015 11:34 pm

Spoiler!
Yezpahr wrote:Somewhere I hope the real Reh_007 gets to read this, but chances are slim....

I will miss you, I will miss my chainsaw dildo I borrowed to you :/, I will miss my bike I gave to you :/, I will miss giving shit and expecting it back but knowing very well it's vaporized already :/.

Bye :/.

-edit: oh and most of all, I will miss inviting you to lv mafia and seeing you kicked/left the next day. (yes, I will miss it cuz you were good fun.)


LMAO....Hes still here watching us,wankin -_-....playing samp in different kind of nicknames etc etc....always expect the unexpected from Reh...
User avatar
Kar
Site Admin
Posts: 6375
Joined: Fri Jul 29, 2011 6:21 pm
KCNR Username: Kar
Contact:
Kar’s avatar
Loading…

Thu Jun 04, 2015 1:09 am

Man this is like your 10th thread.
Locked