Search found 75 matches

by duten
Sat Mar 16, 2013 5:02 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: A few more weeks
Replies: 7
Views: 1095

A few more weeks

As you know, I was on a skiing holiday and it was fun except when I fell with my snowboard and broke my right arm. Haha ;)

I can not play for 3-4 weeks but I will join sometimes to make sure my house and my cars don't disappear.

PS. Feel free to laugh at me haha :lol: :lol:
by duten
Fri Mar 08, 2013 7:51 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: holidays (OLD!!)
Replies: 9
Views: 1087

holidays (OLD!!)

As you know, I was on a skiing holiday and it was fun except when I fell with my snowboard and broke my right arm. Haha ;)

I can not play for 3-4 weeks but I will join sometimes to make sure my house and my cars don't disappear.

PS. Feel free to laugh at me haha :lol: :lol:
by duten
Sat Feb 16, 2013 1:00 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Hadn't seen this coming, right?
Replies: 24
Views: 2749

Re: Hadn't seen this coming, right?

See ya soon!
by duten
Thu Jan 31, 2013 7:17 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: goodbye
Replies: 13
Views: 2196

Re: goodbye

Bye Bob, i will miss you. Good luck :(
by duten
Thu Dec 27, 2012 9:38 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: New guy
Replies: 11
Views: 2214

Re: New guy

Welcome, Välkommen :D
by duten
Tue Dec 11, 2012 2:21 pm
Forum: Server News, Information and Announcements
Topic: Version 13 - SA-MP 0.3e 11/12/12
Replies: 10
Views: 8415

Re: Version 13 - SA-MP 0.3e 11/12/12

Holy **** It seems very cool. :D
Good work Kar
by duten
Fri Dec 07, 2012 1:14 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: New to the server
Replies: 13
Views: 1744

Re: New to the server

Welcome Oimatex :)

Hahaha Ivan :D
by duten
Sun Nov 25, 2012 4:37 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Goodbye
Replies: 20
Views: 2620

Re: Goodbye

Bye vodka, gonna miss you
by duten
Wed Sep 19, 2012 7:37 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Yo ill be back soon :D
Replies: 4
Views: 748

Re: Yo ill be back soon :D

Yay, see ya soon bro :D
by duten
Tue Sep 04, 2012 8:07 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Goodbye for a long time ...
Replies: 18
Views: 2328

Re: Goodbye for a long time ...

Bye man :( Good luck with your studies