Search found 51 matches

by Viper_swipe
Sat Nov 05, 2016 8:18 am
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

Thanks guys! Hope to meet you soon in game!
by Viper_swipe
Thu Nov 03, 2016 8:51 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

PM|-| wrote:Hey, I remember you. Used to be one of the richest persons in KCNR.
Welcome back, and if im not mistaken you're an Indian right?
Hey there! Yup "used to be" :D . And yeah I'm an Indian!
by Viper_swipe
Thu Nov 03, 2016 8:50 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

Elfwaty wrote:Welcome Back I Think You are already Not know me :D i hope To play with You ^_^
my name in Game : CoNGrsToLIN
Surely friend!
by Viper_swipe
Thu Nov 03, 2016 9:34 am
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

Aztec.is back wrote:You don't know me, cause I have changed my account (long story) but probably you know my old account,
welcome back!
Well I could remember you through your old account! Try me once ;)
by Viper_swipe
Thu Nov 03, 2016 9:32 am
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

Dimitri_Deville wrote:Welcome to KCnR, I dont think Ive seen you before. You must be a 2012 or older player.
Yeah I actually am!
by Viper_swipe
Thu Nov 03, 2016 9:31 am
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

Re: I'm Back!

Killian wrote:Welcome back mate , and yea the server has changed alot (to the better sure).
Im Killian wanna play with you when i get in game :)
Surely mate!
by Viper_swipe
Wed Nov 02, 2016 12:19 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: I'm Back!
Replies: 15
Views: 3417

I'm Back!

Hey guys, I'm back! Hope you guys still remember the best! ;) I accidently went to a wrong server which showed LVCNR, and I started playing and I was like "Shit! Kar has really changed the whole server" and I was like asking everybody if they remembered me! I then realized this couldn't be the one, ...
by Viper_swipe
Tue Nov 25, 2014 12:03 pm
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Daddy Is Back Home!!!
Replies: 21
Views: 2878

Re: Daddy Is Back Home!!!

purnaabh wrote:Welcome Back Mate, btw where do u live in India?(I live in New Delhi)
In Mumbai!!
Thnx Guys
by Viper_swipe
Mon Nov 24, 2014 10:08 am
Forum: Server Help and Tutorials
Topic: [TUTORIAL] Getting permanent voice on IRC
Replies: 527
Views: 150614

Re: [TUTORIAL] Getting permanent voice on IRC

IRC Name: Viper_swipe
Ingame name: Viper_swipe

APPROVED
by Viper_swipe
Mon Nov 24, 2014 9:55 am
Forum: Introductions and Farewells
Topic: Daddy Is Back Home!!!
Replies: 21
Views: 2878

Re: Daddy Is Back Home!!!

Thnx axe